2013.10.12.
02:08

Írta: Somebody

W35 – ki ölte meg Ronald McDonaldot?

w35-0.jpgBiztos én vagyok rosszul összerakva, de nem egyszer fordult már elő, hogy egy-egy rosszabb esti buli közben már éjfél körül azon jár az agyam, mi jót fogok kajálni hazafelé menet. Na jó, nem fogok hazudni, néha már akkor ezen gondolkozom, amikor még el se indultam otthonról. Mégis, minden este, minden buli után, minden korosztály és minden nemzetiség ugyanazt eszi a városban: vagy mekit, vagy gyrost. Vajon véget érhet valaha ez a monopólium (közgázosoknak: tudom, igazából oligopólium*)? 

Sokáig a Burger Kingben láttam a messiást, de sajnos ők elbuktak ezzel a nevetséges "éjfélkor bezárunk" mentalitással, aztán a Subway-ben bíztam, főleg miután bevezették a "mini Sub" nevű 10 centis szendvicsüket 390 Ft-ért. Egészen addig, amíg nem akartam kérni ilyet éjjel az Oktogonon, ahol közölték, hogy elfogyott a mini Sub kenyér (aki kevésbé van képben: a mini Sub kenyér ugyanaz, mint a nagy, csak nem ketté, hanem háromfelé vágják), úgyhogy bennük is csalódtam. Már-már kezdtem elveszíteni a hitem.

A W35 persze nem egy lánc, se nem franchise, hanem egy hamburgeres-mexikói hibrid a Wesselényi utca Körút felöli végénél. Nem kifejezetten központi elhelyezkedés, de íratlan szabály, hogy bárhol kezditek az éjszakát, úgyis a Blahánál lesz vége, úgyhogy a legtöbb esetben útba esik, szóval ezt a pontot kipipálhatjuk. Az üzlethelyiség nem nagy, 4-5 asztal van csak, a pult és a nyitott ajtós konyha, amibe szinte teljesen belátni, ami pár ember szerint rossz, mert kijön a kajaszag, szerintem király, mert amellett, hogy ez a kajaszag tőlem aztán nyugodtan kijöhet, van min merengeni, amíg várod a betevő falat elkészültét.

A rendelés leadása után ugyanis várni kell, itt is forgalomtól függ, kb. 15-20 percet (van lehetőség telefonon előre leadni a rendelést). A menüről választható hamburger minden kivitelben, quesadilla, burrito, meg egyéb mexikói dolgok, de azok tesztelése betöltene egy külön posztot blogot internetet. Tehát első mínuszpont: várni kell. Második mínuszpont: nincs WC. A kézmosási lehetséget ügyesen kibekkelték a kajához adott kézfertőtlenítő kendővel, de pisilni sajnos nem lehet bele, így kis- és nagydolgok intézésére marad a szemközti kocsma.

w35.jpg

A fájdalmas várakozás után takaros műanyag kosárban érkezik a rendelés (én egy classic burgert kértem): minden hamburger mellé steak (?) krumpli és káposztasaláta (coleslaw) jár – 1000 Ft körüli pénzmennyiségért. Első ránézésre az adag nem a legnagyobb, de utólag pont jóllakatós. Persze mi sem elsősorban az adagok, mint inkább az ízek miatt néztünk be és hál' Istennek ízek vannak dögivel. A buci, a hús és a saláta több, mint rendben van, az igazi fénypont mégis a hamburgerszósz, ami titkos recept alapján készül, és lépten-nyomon szökést fontolgat a bucik börtönéből – szóval ha valaki európai megjelenéssel kíván távozni, használja bátran a kést meg a villát. A saláta pont elég, és persze hasonlóképp jó, a krumpli inkább csak helykitöltő, de nem rossz darab. (illetve három darab) Így bár nem értek hozzá, eddig magasan az általam kóstolt legfinomabb hamburger volt.

Bár nyilván a W35-ben nappal is remekül főznek(-sütnek), adottságai és nyitvatartása (csütörtök 2-ig, péntek-szombat 4-ig) a meki-gírosz-pizzaszelet triumvirátus komoly kihívójává teszik. Amúgy ők is ezen a vonalon gondolkoznak, legalábbis az, hogy a Füge Udvarban is megnyitották kirendeltségüket, erre utal. Mondjuk úgy, még nem történt meg a Meki-gyilkosság, de a W35 már feni a kését. Már csak a WC hiányzik. Ajánlott!

Pszt! Szóljunk, ha újabb helyet teszteltünk?
Ha lájkolsz minket Facebookon, előbb értesülhetsz az új posztokról, mint a barátaid. Kattints az instant hipszter-élményért!

*igazi közgázosoknak: lol, én se tudom, mi az, menjünk inni

W35

WWW

1077 Budapest, Wesselényi utca 35.

A közelben: ELTE-PPK,
BKF (Rózsa u.)

Konyha: hamburger
mexikói

Árkategória: $ $ $ - -

Értékelés: ★★★★★

11 komment

Címkék: hamburger mexikói 5* 3$ ELTE-PPK BKF (Rózsa utca)

A bejegyzés trackback címe:

https://menza.blog.hu/api/trackback/id/tr185562485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2013.10.12. 08:12:13

Mondjuk ez hülyeség, hogy negatívum, hogy várni kell... a friss kaja ilyen. Szerintem te sem örülnél, ha rögtön megkapnál egy infralámpa alatt tartott burgert, ami mondjuk félórája készült el :)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2013.10.12. 17:18:58

A kepen marhara nem coleslaw van am, csakszolok.

Démonmac1 2013.10.12. 18:43:44

gyűlölöm a képen látható "hamburgerzsömle típust"

wowerman 2013.10.12. 19:53:23

esetleg a 200 forintos pizza? de ők is csak akkor ha sokáig nyitvatart

Somebody 2013.10.12. 20:22:05

@wowerman: háát jogos (meg is említettem a poszt végén), de az már tényleg annyira szemét, hogy próbálok tudomást se venni róla

itchap 2013.10.12. 20:30:57

@Démonmac1: Hú baszki én is, de nagyon!!! Főleg, ha még ilyen ocsmány édeskés íze is van.

itchap 2013.10.12. 20:34:59

Ja, hogy le lehet ülni 4-5 asztalhoz is, és nincs wc??? Mekkora gáz már! Én tuti szóvá tettem volna, mert kb. csak a take-away helyeken nem szokott lenni, az meg ugye annyira nem szaporodott el (még) Magyarországon. Törökben (amellett, hogy isteni majdnem mindegyik gyors/éjszakai kaja - rendszeresen tesztelem, mert török menyasszonyom van, kérésre bármikor írok is ezekről) a legkisebb tantunisnál is van mellékhelység.

Mr. X 2013.10.12. 20:44:33

A W35 király hely, viszont a csípőssel vigyázni kell, mert szó szerint értik. Mondjuk én se gondoltam át alaposan a szituációt, amikor hangsúlyozottan csípősen kértem a hamburgert, miközben az étlapon külön menüpont a jalapeno. A korábban bevitt alkohol segített a hamburger legyűrésében (nagyon rendben volt azontúl hogy az ízekből nem sokat éreztem), de még három nap múlva is sűrűn felemlegettem azt a vacsorát..

eMJe 2013.10.13. 08:31:44

@Démonmac1: szerintem meg pont ez az igazi buci :)

viszont kevés helyen van vidéken, így számomra elég behatárolt, hova menjek hamburgert enni, ha néha megkívánom

vagy marad az ízetlen "zsemle"

Suszter 2013.11.11. 11:01:12

@Démonmac1: Ennek szerencsére köze nincs ahhoz a boltban kapható szeméthez. Ott helyben sütik és igen rendben van.
süti beállítások módosítása